متن خبر

اکوسیستم پات درنخستین نشست مشترک ایران کیش با مدیران بانک تجارت

زمان درج: ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ [۱۸:۵۶:۳۲] - زمان ويرايش: ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ [۱۱:۰۸:۵۵] - بازديد: ۲,۰۸۵

پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات ایران کیش در نخستین نشست مشترک ایران کیش با مدیران بانک تجارت كه با حضور مدیران، معاونین، روسای ادارات و کارشناسان بانک تجارت ، در مشهد مقدس برگزار شد، به معرفی اکوسیستم پات پرداخت و محصولات مختلف این شرکت را برای بازاریابان بانک تجارت از سراسر کشور ، توضیح داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش ، طبری در این نشست بااشاره به MPOSهای ایران کیش که بر گرفته از یک نرم افزار قابل نصب بر روی دستگاه های موبایل و یا تبلت درقالب سیستم های مبتنی براندروید و IOS هستند و برای پرداخت های الکترونیک نصب می شوند گفت :پذیرنده ، مغازه دار یا فروشنده از طریق این نرم افزار و همین طور یک دستگاه مشابه با موبایل که در کنار نرم افزار قرار گرفته است می تواند پرداخت را انجام دهد . دستگاه ایران کیش این امکان را فراهم می کند تا با وارد کردن کارت مشتری و رمز و سپس ارتباط بین نرم افزار موبایلی (نصب شده برروی موبایل یا تبلت)، فرایند تراکنش صورت بگیرد ."
وی افزود :"ایران کیش توانسته است تا درطرح قطعه و دستگاه مذکورمجوزهای تایید اولیه شاپرک را گرفته تا به محض اخذ مجوز این نرم افزارنیز ، در بازاربا سایر رقبا رقابت کند ."
طبری خاطرنشان کرد : MPOSهای ایران کیش در بعد نرم افزاری از امنیت بسیار اید ئالی برخوردار است"
معاون فناوری اطلاعات ایران کیش در ادامه با اشاره به نو آوری این شرکت در PDAو POS های اندروید بیس و همچنین CLOSE LOOP ، به معرفی"پاتسی" یکی دیگر از محصولات جدید ایران کیش پرداخت .
"پات سی" ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری دو محصول از ایران کیش است که سیستم (payment) ، پرداخت الکترونیکی کرایه های تاکسی را میسر می کند .
طبری همچنین در این نشست با اشاره به اینکه ایران کیش توانست، نخستین جایگاه CNG مجهز به دستگاه های کارتخوان در کشور را به بهره برداری رساند ، این مطلب را اتفاق بزرگی در عرصه صنعت پرداخت در کشور برشمرد .
نخستین نشست مشترک شرکت کارت اعتباری ایران کیش با مدیران، معاونین، روسای ادارات و کارشناسان بانک تجارت، درروز نهم بهمن ماه در استان خراسان رضوی  برگزار شد .



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید