متن خبر

حق وردی : سرمایه گذاری ویژه ای برای ارتقای سهم بازار کرده ایم

زمان درج: ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ [۱۱:۰۳:۰۹] - زمان ويرايش: ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ [۱۳:۰۵:۵۵] - بازديد: ۱,۰۶۳

نادر خواجه حق وردی قائم مقام بانک تجارت با بیان اینکه همکاران فنی، به کرات قدم های خوب ایران کیش را تایید کرده اند گفت: امیدواریم که این روند تداوم بیابد و با توجه به قابلیت های خاصی که این شرکت دارد، انتظار ما این است تا همه برنامه هایی که بانک دراینباره تدوین و برایش سرمایه گذاری کرده محقق شود.


به گزارش روابط عمومی ایران کیش، حق وردی در گفتگوی با ما اظهار داشت: از جمله این سرمایه گذاری ها موضوع پایانه های فروش و ارتقای سهم آن ها در بازار چه از لحاظ تعداد تراکنش و چه از لحاظ مبلغ است که انتظار داریم ایران کیش آن را فراهم کند. 

وی درباره چرایی همکاری بیش از گذشته بانک تجارت و ایران کیش طی ماه های گذشته گفت: شرکت ایران کیش و بانک تجارت تصمیم گرفتند تا با رودررویی با چالش های بازار،  کمبودها و ضعف های توسعه در این رابطه را شناسایی کنند. از همین رو کمیته هایی تشکیل شده است و کمیته ها با اختیارات کافی از لحاظ مدیریتی و پشتیبانی، ساختار را حمایت می کنند . این  کمیته ها دائما در حال رصد عملکردها  هستند. ارزیابی  به عمل می آورند و ضعف ها و کاستی ها را هم در سریعترین حد ممکن جبران می کنند.

حق وردی در باره محصولات ایران کیش اظهار کرد: همه محصولات ایران کیش حائز اهمیت است ، اما طبیعتا هریک از این محصولات برای بازارهای خاصی اهمیت دارد این که در حال حاضر سرمایه گذاری روی دستگاه های پوز و ام پوز صورت گرفته است می تواند برای بانک و شرکت حائز اهمیت باشد، چرا که همچنان در آمد دراین بخش بسیار چشمگیراست .

قائم مقام بانک تجارت درباره محصول مشترک آسان خرید بانک تجارت و ایران کیش اظهارکرد: در شرایط عادی که هنوز وضعیت اقتصادی تحت الشعاع قرار نگرفته  بود، این امکان بود تا مردم انواع و اقسام کالاها چه کالاهای الکترونیکی چه کالاهای فنی و مصرفی از فروشنده های متعدد خریداری و به اقساط و با تضمین بانک تهیه کنند. اما وقتی قیمت کالاها افزایش پیدا کرد و کالا ها نایاب و  واردات محدود شد، هم اکنون فروشگاه های ثبت شده حقوقی و قانونی مثل رفاه ، اتکا و... که از تثبیت لازم قیمت ها برخوردار هستند می توانند برای مشتریانشان به صورت کلان و کلی از بستر آسان خرید استفاده کنند .

اگر بازار به آرامش برسد قطعا این سیستم  فراگیری بیشتری خواهد داشت.



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید