متن خبر

گسترش فعالیت های واحد نگهداری و تعمیرات ایران کیش

زمان درج: ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ [۰۹:۴۶:۵۶] - زمان ويرايش: ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ [۱۶:۲۸:۴۴] - بازديد: ۱,۰۶۲

واحد مستقل نگهداری و تعمیرات sbu شرکت کارت اعتباری ایران کیش با ماموریت ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری پایانه های فروش در حال گسترش فعالیت های خود در عرصه های گوناگون است.

واحد نگهداری و تعمیرات در حال حاضر ، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع  مدل پایانه فروش،  طراحی و تولید انواع کابل دانلود پایانه های فروش، طراحی و تولید انواع مبدل ها از قبیل(PSTN وPINPAD و...)، طراحی و تولید انواع تستر (باطری، آداپتور ، کابل و ...)، طراحی و تولید آداپتور را بر عهده دارد .

این در حالی است که شرکت ملی پخش فراورده های نفتی عملیات سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سخت افزار و نرم افزار های مرتبط با تجهیزات پایانه های سامانه های هوشمند سوخت را امسال بر عهده این واحد گذاشته است ایران کیش هم اکنون، مسئولیت تعمیرات و نگهداری پایانه های سامانه ی هوشمند سوخت را برعهده گرفته و انحصار بیش از ده ساله ی سایر شرکت‌ها را در این خصوص از بین ببرده است .

همچنین  واحدSBU تعمیر و نگهداری آماده همکاری با تمامی شرکت‌های عرضه کننده خدمات پرداخت الکترونیک است.

گفتنی است واحد تعمیر و نگهداری ایران کیش از سال 1386 تاسیس شده است و هم اکنون بزرگترین قراردادهایی که در حوزه­‌ی تعمیرات ونگهداری رخ داده است را هدایت می کند .



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید