متن خبر

اولین برندگان ربع سکه پات لایف جایزه خود را دریافت کردند

زمان درج: ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ [۱۷:۵۰:۰۹] - زمان ويرايش: ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ [۱۰:۴۵:۰۱] - بازديد: ۷۰۰

پات لایف نخستین برندگان ربع سکه خود را شناخت. سه نفر از 7 برنده ربع سکه پات لایف، که این اپلیکیشن را به تعداد بیشتری از افراد معرفی کرده بودند با حضور درشرکت کارت اعتباری ایران کیش جایزه خود را دریافت کردند.

فاطمه کریمی 25 ساله ازاستان گلستان و شهر کلاله یکی از این برندگان است او با بیان اینکه این اپلیکیشن را به بیش از 120 نفر معرفی کرده است می گوید آشنایی اش با پات لایف از طریق  یکی از کانال های تلگرامی بوده و بیشتر برای خرید شارژو کارت به کارت از آن استفاده می کند. او از اینکه با معرفی اپلیکیشن به شخص دیگر می توان صاحب امتیاز شد را یک انگیزه خوب می داند هرچند که معتقد است درقیاس با یکی دومورد از اپلیکیشن ها که پیشتر با آن کار می کرده، استفاده از پات لایف بهتر و سریعتر بوده و البته بخش های متنوع تری هم دارد.

افشین فلاح زاده 26 ساله از استان لرستان و شهر خرم آباد هم که آشنایی اش با پات لایف از طریق یکی از دوستانش بوده است این نرم افزار را به بیش از 100 نفر معرفی کرده ، فلاح زاده تراکنش های با پات لایف را بدون قطعی و سریع می داند و تاکید دارد هرچه قدر رابط کاربری این اپلیکیشن بهتر باشد استقبال از آن هم بیشتر و بیشتر می شود. هرچند قرعه کشی هایی بدین نحو را نیز برای انگیزه کاربران و استفاده از اینگونه اپلیکیشن ها مفید می داند .

علی دهقان 55 ساله که از بابل به تهران و ایران کیش آمده هم می گوید که این نرم افزار را دخترش برای او نصب کرده و نسبت به اپلیکیشن های دیگر، منوها و گزینه های بیشتری دارد، به نحوی که در هر بخش پات لایف با شبکه ای از امکانات روبه رو می شود. دهقان از دنبال کردن برنامه تلویزیونی احوالپرسی توسط خانواده اش و در جریان قرار گرفتن این مسابقه از طریق آن هم سخن می گوید.

گفتنی است پات لایف در طول برگزاری برنامه تلویزیونی احوالپرسی که هرهفته پنجشنبه ساعت 9 شب از شبکه دوم سیما پخش می شود، جوایز متعددی را برای کسانی که این اپلیکیشن را معرفی کنند در نظر گرفته است که شماره موبایل برندگان و جوایز اهدایی هر قسمت، در بخش احوالپرسی این نرم افزار قابل مشاهده است. یکی از بخش های این مسابقه، اهدای جایزه ربع سکه به هفت نفر از کسانی است که این اپلیکیشن را به بیشترین افراد معرفی کرده اند که تاکنون سه نفر از این هفت نفر با حضور در ایران کیش جایزه خود را دریافت کردند.
برای دانلود اپلیکیشن پات لایف می توانید کد #1*788* را شماره گیری کنید و یا به گوگل پلی مراجعه کنید.



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید