متن اطلاعیه

اطلاعیه الزام به ثبت کد یکتای کارتخوان سیار

زمان درج: ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ [۱۴:۱۷:۳۵] - زمان ويرايش: ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ [۱۵:۲۵:۵۳] - بازديد: ۱۲,۵۷۵

دارندگان محترم کارتخوان سیار ایران کیش، حسب قوانین و مقررات شرکت شاپرک ، ادامه خدمات دهی به دارندگان کارتخوان سیار منوط به ثبت کد یکتای دستگاه می باشد درصورت عدم ثبت این کد دستگاه شما به زودی غیر فعال خواهد شد.

*نحوه یافتن IMEI انواع دستگاه های کارتخوان سیار

 احتمالا هنگام خرید گوشی موبایل روی جعبه یا حتی فاکتور خرید به  کدی با نام IMEI برخورد کردید.

IMEI  در واقع «شناسه بین المللی تجهیزات موبایل» و هدفش شناسایی تلفن های همراه است . چنانچه  گوشی شما گم و یا به سرقت برده شود می توانید با  این کد برای ردیابی گوشی خوداز طریق اپراتورهای مخابراتی اقدام کنید. یا آن ها را از طریق شبکه مسدود کنید . برای رسیدن به این کد روی گوشی های مختلف روش های متفاوتی وجود دارد ...

اما بد نیست بدانید دستگاه های پوز سیار هم دارای این کد شناسایی هستند . دستگاههایی که برای امنیت بیشتر و خیال آسوده تر، بهتراست که نحوه به دست اوردن IMEI  و شماره سریال آن ها را بدانید . مانند گوشی های همراه، هر مدل دستگاه پوز روش خاصی برای به دست اوردن کد IMEI و یا شماره سریال دارد . در ادامه نحوه به دست اوردن این کد را در دستگاه های مختلف باهم مرور می کنیم . به زودی پیامکی حاوی لینک به کلیه پذیرندگان دارای دستگاه کارتخوان سیار شرکت ایران کیش ارسال میشود که پذیرندگان بعد از ورود به لینک می توانند با ثبت IMEI دستگاه کارتخوان سیار خود نسبت به رجیستر کردن آن اقدام نمایند.


سایر دستگاه ها



آخرین اطلاعیه‌ها

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید