متن خبر

قدردانی هلال احمر از ایران کیش

زمان درج: ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ [۱۲:۰۶:۵۵] - زمان ويرايش: ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ [۱۴:۴۰:۲۹] - بازديد: ۱,۱۴۸

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش قدردانی کرد.

هلال احمر به دلیل جمع آوری کمک از سوی ایران کیش به نفع نیازمندان و آسیب دیدگان حوادث سیل سال گذشته این قدردانی را به عمل آورده است.

متن این تقدیر نامه بدین شرح است:

« خیر بزرگوار جناب آقای مهندس پیمان منعم طبری »

مدیرعامل محترم شرکت ایران کیش

با سلام و ادب

کار نیکوی انفاق و کمک به نیازمندان موهبتی است که خداوند منان هر کسی را نصیب نخواهد کرد. آنانکه با روح بلند و درک عمیق و اهتمام جدی و مسئولانه در کاهش آلام دردمندان و آسیب دیدگان گام بر می دارند به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیزند.

اینک به حکم وظیفه و باور کلام گهر بار «من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق »  با اهدا تندیس و لوح سپاس حسن نیت، همراهی و همدلی جنابعالی را در جمع آوری مشارکت های مردمی جمعیت هلال احمر به نفع نیازمندان و آسیب دیدگان حوادث سیلاب سال 1398 را ارج نهاده و دوام توفیقات روز افزون شما را از محضر خداوند رحمان و رحیم مسئلت می نمایم.

همت تان ستودنی و تلاش تان مقبول حضرت دوست وعزم تان مستدام باد

محمد نصیری

رئیس سازمان داوطلبان »

گفتنی است ایران کیش در پی سانحه سیل استان سیستان و بلوچستان بنابر وظیفه وعمل به مسئولیت های اجتماعی، از طریق اپلیکیشن پات امکان کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان را با همکاری جمعیت هلال احمر از طریق بخش نیکوکاری خود فراهم کرد.

در اپلیکیشن پرداخت موبایلی پات با انتخاب آیکون "نیکوکاری" و سپس گزینه "کمک به سیل زدگان استان سیستان بلوچستان" مردم از سراسرایران مبالغ مورد نظر خود را جهت کمک به سیل زدگان پرداخت کردند.

 



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید