متن خبر

مهنوش صاحبی مقدم برنده خودرو هایما s7 جشنواره طلایی

زمان درج: ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ [۱۳:۳۶:۵۴] - زمان ويرايش: ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ [۱۲:۴۲:۲۳] - بازديد: ۲,۶۱۰

مهنوش صاحبی مقدم ، نخستین برنده خودروی هایما s7 جوایز ویژه دومین جشنواره طلایی بانک تجارت و ایران کیش ویژه مراکز خرید در پرومای مشهد شد .

وی با کسب 197486 امتیاز در قرعه کشی روز یکشنبه بیست و ششم شهریور مجتمع پرومای مشهد ، به عنوان پذیرنده خوش شانس این مجتمع یک دستگاه خودروی هایما s7 را از آن خود کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش پذیرندگانی که از ابتدای جشنواره تا انتهای جشنواره حداقل 2000 امتیاز کسب کرده باشند در قرعه کشی جایزه ویژه مرکز خرید پرومای مشهد که یک خودرو هایماs7است شرکت داده شدند .
این در حالی است که برندگان ویژه شش خودرو ی هایما s7 در مراکز خرید (تهران: میلاد نور ، بازارقائم تجریش ، بازاررضا ودر شهرستان ها : ستاره باران تبریز ، آفتاب پارس شیراز، سیتی سنتر اصفهان وسیتی سنتر قشم) در هفته اول آذرماه –بعد از محرم و صفر )مشخص می شوند آنها فرصت دارند از امروز تا دو ماه دیگر نیز در این مراکز خرید به کسب امتیاز بپردازند .
برگزاری این جشنواره تا کنون 6 ماه به طول انجامید و هر ماه، در 8 مرکز خرید (تهران: میلاد نور ، بازارقائم تجریش ، بازاررضا ودر شهرستان ها : ستاره باران تبریز ، آفتاب پارس شیراز، سیتی سنتر اصفهان و پروما مشهد وسیتی سنتر قشم) برگزار می شد .
دراین 8 مرکز خرید در هردوره به صورت ماهانه برای خریدارانی که با کارت بانکی خود از پایانه های فروش ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت خرید می کردند به قید قرعه جایزه صد هزارتومانی و به پذیرندگان ، جایزه 500 هزارتومانی تعلق می گرفت .
اما امتیازات پذیرندگان جهت قرعه کشی جوایز 5000000 ریالی و خودرو هایما به شرح ذیل محاسبه می گردد
1. هر خرید بالای 000 300ریال یک امتیاز خواهد داشت
2. عددحاصل از مجموع مبالغ خرید روزانه تقسیم بر000 ،300 ریال جزو امتیازات روزانه پذیرنده خواهد بود
3. ثبت نام در باشگاه مشتریان بانک تجارت 10 امتیاز فقط برای یک مرتبه برای پذیرنده در برخواهد داشت
4. میانگین حساب ماهانه هر پذیرنده به ازای هر 000000، 10ریال یک امتیاز محسوب خواهد شد
برای قرعه کشی ماهانه 5میلیون ریالی پذیرندگان ، آیتم ها ا تا 3 محاسبه خواهد شد و پذیرندگانی که بالاتر از 100 امتیاز در ماه داشته باشند در این قرعه کشی حضور خواهند داشت .
برای قرعه کشی خودروآیتم چهارم به سه آیتم قبلی اضافه واز ابتدای جشنواره تا انتهای جشنواره امتیازات محاسبه می گردد و در صورت کسب حداقل 2000 امتیاز هر پذیرنده در قرعه کشی شرکت داده خواهد شد .



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید