متن خبر

فرامرزی درهمایش گستره: آسان خرید کاملترین پروژه خرید اعتباری است

زمان درج: ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ [۱۸:۲۲:۱۱] - زمان ويرايش: ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ [۱۸:۳۲:۰۴] - بازديد: ۱,۹۶۲

صادق فرامرزی مدیر عامل ایران کیش در همایش گستره (گردهمایی سراسری تبادل نظر روسای دفاتر و نمایندگی ها و مدیران ستادی ایران کیش) اظهار داشت: پروژه آسان خرید شرکت ایران کیش که بابانک تجارت صورت گرفت، کامل‌ترین پروژه خرید اعتباری در بازار خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از محصولات ارائه شده توسط شرکت ایران کیش که از سال جاری به صورت جدی دنبال خواهد شد، اپلیکیشن موبایلی پات است که با امکاناتی که در آن ایجاد شده، قابل رقابت در بازار خواهد بود.

فرامرزی درباره دیگر فعالیت های این شرکت افزود: نباید فراموش کرد که این شرکت اولین دستگاه های کارتخوان (POS) با تکنولوژی جدید و مطابق با استاندارد روز دنیا را وارد بازار کرده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت ایران کیش، قابلیت ارایه سرویس بر روی پانصد هزار دستگاه کارتخوان خود  در بستر NFC دارد، گفت: سرمایه این شرکت به ۲۰۰میلیارد تومان یعنی سه برابر ظرف سه سال رسیده است.

مدیرعامل شرکت ایران کیش با تاکید بر اینکه اولین تکلیف ما تکریم ثروت های اصلی ما یعنی سرمایه های انسانی است، افزود: نرخ رشد تراکنش های ما از نرم بازار بالاتر است و این موفقیت‌ها را نباید نادیده گرفت.

وی ادامه داد  در حوزه سرمایه گذاری در این سه سال اخیر بسیار خوب کار شده است تامین بیش از پانصد هزار پوز سرمایه عظیمی برای ما فراهم کرده است . اما باید بدانیم پوزها در مرحله تجاری کنونی همچون گاو شیرده هستند و به نظر نمی رسد این روند همیشگی بماند لذا باید به سمت  مسیر جدیدی در عرصه پرداخت گام برداشت .

وی همچنین ، به پین پد ایران کیش که پیشتازی یک سال و نیمه نسبت به رقبا دارد اشاره کرد .

*کمپین کفش طلا با یک هواپیمامسافر و یازده کفش طلا 

درادامه این همایش فرهاد وکیلیان معاون توسعه بازار ایران کیش از  کمپین کفش طلا و اهدای جایزه یک هواپیما مسافر به جام جهانی ویازده کفش طلا خبرداد

اين جوايز متعلق به كاربراني است كه اپليكيشن پات را نصب و با انجام تراكنشهاي آن امتياز كسب نموده و شانس شركت در قرعه كشي را بر اساس ميزان امتيازشان بدست مي آورند .

*انتقال کارت به کارت مدت هاست در اپلیکیشن پات انجام شده است 

آقابابایی مدیر پروژه پات نیز با اشاره به اپلیکیشن پات گفت این اپلیکیشن قابلیت انتقال کارت به کارت را چندین ماه است که فراهم کرده ، نسخه آی او اس (IOS ) پات، منوی پذیرندگان، پیش بینی بازی های لیگ امتیازدهی کاربران ، پات سلامت ازدیگرموارد اپلیکیشن پات است.

*نسخه IOSخرید درون برنامه ای به بازار می آید 

پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات ایران کیش نیز ضمن معرفی محصولات جدید ایران کیش از افزایش جایگاه های پرداخت الکترونیک ایران کیش در جایگاه های سوخت CNG  کشور خبر داد طبری گفت in app purchase(خریددرون برنامه ای )برای آی او اس به زودی به بازار عرضه می شود .

قاسم موسوی معاون امورپذیرندگان نیز در این نشست  از تمرکز برروی پات در ماه های سال جاری خبرداد و به ارئه راهکارهای بهبود در زمینه پذیرندگان اشاره کرد



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید