متن خبر

افتتاح دفاتر جدید ایران کیش در تهران

زمان درج: ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ [۱۳:۴۰:۴۱] - زمان ويرايش: ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ [۰۸:۵۷:۱۶] - بازديد: ۶,۹۹۴

به منظور خدمت رسانی سریعتر و با کیفیت تر به مردم و پذیرندگان، دفاتر جدید شرکت کارت اعتباری ایران کیش در نواحی شرق، غرب، شمال و جنوب تهران افتتاح شد.

پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش در مراسم افتتاحیه این دفاتر با بیان اینکه وسعت کار این شرکت به ویژه در تهران ضرورت ایجاد و بازگشایی این دفاتر را ایجاب می کرد گفت: امروز به جای تمرکز صرف در دفتر مرکزی با تقسیم کار بین نواحی تهران درانتظار پیشرفت و بهبود در ایران کیش هستیم. بدیهی است که این اقدام از سویی خدمت رسانی به مردم، مشتریان و پذیرندگان را بهتر و سریعتر کند و هم منجربه توسعه بازار و جذب مشتریان بیشتر برای ایران کیش شود.

مدیر عامل ایران کیش همچنین با اشاره به رشد چهار پله ای ایران کیش در IPG و همینطورافزایش تراکنش دستگاه های پوز بیان کرد: این شرکت شایسته رشد سریعتر و بهتری است که مطمئنا با وجود این دفاتر چنین خواستی محقق خواهد شد.

وی گفت: ایران کیش به وجود پشتیبانانش افتخار و دغدغه های آنان را نیز درک می کند، امید داریم افتتاح این دفاتر بخشی از این دغدغه ها را حل کرده باشد.

طبری افزود: برای اپلیکیشن پات به زودی اخبار خوشی خواهیم شنید و مطمئن باشید این نرم افزار، جزو یکی از اپلیکیشن های برتر پرداخت خواهد شد.


*دفاتر نواحی تهران

صمصام رحیمی معاون امور پذیرندگان ایران کیش هم درباره افتتاح دفاتر این شرکت در تهران گفت: تفکیک دفاتر تهران یک اتفاق بزرگ در مدیریت پایانه های فروشگاهی پایتخت بود و امیدواریم که نتایج خودش را در پایان سال جدید نشان دهد. در حال حاضر ما هشت منطقه را به عنوان مناطق اصلی هدفبندی کردیم، شمال، جنوب ،غرب، شرق و مرکز ، در کنار سه ناحیه اطراف تهران که زیر نظر دفاتر اصلی مشغول به فعالیت خواهند شد ، ازاین پس دفتر شمال ایران کیش در محدوده میرداماد، دفتر غرب در محدوده بلوار فردوس ، دفتر شرق در محدوده پیروزی و دفتر جنوب در محدوده نازی آباد در کنار دفتر مرکزی که در میدان فردوسی است به خدمت رسانی می پردازند. ایران کیش سه ناحیه دیگر هم که در اطراف تهران هستند تاسیس کرده است که زیر مجموعه دفاتر اصلی ما هستند . این سه دفتر در ناحیه اسلامشهر ، ناحیه ورامین و پیشوا و قرچک، ناحیه دماوند و پردیس دائر شده اند.

وی افزود: افتتاح این دفاتر نتایج مثبتی خواهد داشت و سطح خدمت رسانی ایران کیش به مشتریان را ارتقا خواهد داد.





آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید