متن خبر

رویکرد ایران کیش برای خروج از تمرکز برمحصول پوز ادامه دارد

زمان درج: ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ [۰۹:۲۶:۲۲] - زمان ويرايش: ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ [۰۹:۲۷:۰۷] - بازديد: ۱,۰۳۰

روند خروج از تمرکز صرف بر محصول پوز از سیاست های ایران کیش در سال جدید است.

ایران کیش همچنان یکی از اهداف خود را حرکت به سمت بازارهای جدید و محل درآمدغیرازدستگاه پوز قرارداده است.

در همین راستا این شرکت در سال گذشته، مناقصة شرکت نفت و تعمیرات کیوسک های پرداخت جایگاه های سوخت را برنده شد و در حوزه های دیگر شرکت نفت نیز وارد شده است . ایران کیش همچنین خط تولید ماشین حساب و مودم را راه اندازی کرد. ارتقای جایگاه IPG ایران کیش که در سال گذشته با دوپله رشد روبه روشد، از جمله دیگر اقدامات دراین حوزه بود. افزایش کیفی و کمی اپلیکیشن پات ازجمله اتفاقات موفق سال گذشته بود که در سال 99 نیز تداوم خواهد یافت.

رویکرد ایران کیش در سال 98 باعث شد تا هم اکنون درآمدهای خارج از پوز محقق شوند. اما این روند در سال جدید با سرعت بیشتری طی خواهند شد .

این در حالی است که حفظ، نگهداری وارتقاء ابزارهای پرداخت در بین شبکة مشتریان ذی ربط با بهبود درسرعت و کیفیت کار، حفظ و افزایش ورودی منابع برای بانک ها نیز در نظر گرفته شده است .

شرکت ایران کیش با توجه به سیاست اخیر توانسته است با بانکهای بزرگ کشور همکاری موثر و پایدار داشته باشد ایران کیش با توزیع ابزارهای پرداخت در بین مشتریان بانکهای مختلف سعی در ایجاد ثبات در روند حرکتی خود دارد تا با ارائه خدمات مورد قبول شبکه بانکی کشور به یکی از بزرگترین PSP ها در ابزار POS تبدیل شود.



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید