متن خبر

بازدیدمدیران ارشد بانک تجارت از واحد نگهداری و تعمیرات ایران کیش

زمان درج: ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ [۰۸:۴۰:۴۰] - زمان ويرايش: ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ [۱۳:۵۱:۲۷] - بازديد: ۲,۱۷۲

مرتضی ترک تبریزی عضوهیئت مدیره بانک تجارت، نوش آفرین مومن واقفی مدیر عامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت و حمیدرضا شریفیان معاون راهبری بازار و توسعه کسب و کار بانک تجارت به دعوت پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش با حضور در واحد نگهداری و تعمیرات ایران کیش از این واحد بازدید کردند.

مرتضی ترک تبریزی در پایان این بازدید گفت : آنچه که امروز در واحد نگهداری و تعمیرات دیدم این است که ایران کیش خود را با شرایط خاص کشور تطبیق داده و با توجه به موضوع ارز، بومی سازی دستگاه ها را در دستور کار گذاشته و بسیاری از دستگاه ها را در همین جایی که امروز میبینیم تولید کرده است. این کار برای سامان دهی به وضعیت دستگاه های پوز بسیار کارا بوده است. 
وی اظهار کرد : تا پیش از این به دلیل تعدد پوزهای خارجی دچار مشکلاتی بودیم اما امروز این واحد با بومی سازی به کار خود سرعت داده و اتفاق بسیار بزرگی را رقم زده است.
ترک تبریزی گفت: ایران کیش یک شرکت خیلی بزرگ با ساماندهی های مناسب در حوزه بانکداری است. فعالیت های این شرکت نیاز به تخصص های ویژه و پیچیدگی های خاص دارد که این شرکت در آن سر افراز بوده است .
پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش هم با بیان اینکه همواره به این واحد توجه خاصی دارد گفت: خوشحالم که چنین فضایی داریم و مطمئنم که واحد نگهداری و تعمیرات فرصت بزرگی در راستای پیشرفت ایران کیش است.
وی افزود: واحد نگهداری و تعمیرات  با بومی سازی که انجام داده است، صرفه جویی های بسیاری ایجاد کرده که خود این موضوع نوعی کسب در آمد است اما طبیعتا در آمدهای بیشتری از این واحد در آینده ایجاد خواهد شد.


وی افزود : باید از فضای موجود استفاده کنیم بیش از 60 نفر نیروی متخصص در این واحد هستند که وظیفه هر مدیریت عاملی این است که از این نیروهای آموزش دیده نهایت استفاده را در راستای اعتلای جایگاه ایران کیش ببرد. مطمئنم با مسیری که واحد نگهداری و تعمیرات می پیماید مسیر مطلوبی نیز در پیشروی ایران کیش خواهد بود.
شهره آقابابایی معاون کسب و کار نوین ایران کیش نیز اظهار کرد: امروز ما میزبان عضو محترم هیئت مدیره بانک تجارت آقای ترک تبریزی ،سرکار خانم واقفی مدیرعامل هلدینگ فناوری بانک تجارت و جناب شریفیان معاونت محترم این بانک هستیم تا بتوانیم خدمات و فضایی را که دراین محیط ایجاد شده است به نمایش بگذاریم. این فضای ایجاد شده باعث تعامل و همکاری هرچه بیشتر ایران کیش با بانک هاست. همین الان ظرفیت انجام خیلی از فعالیت ها را به واسطه واحد تعمیرات و نگهداری داریم. با توجه به ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری این مکان می توانیم فعالیت هایمان را توسعه دهیم .
بهزاد علیپور معاون فناوری اطلاعات نیز در اینباره گفت : اتفاقات خوبی در حوزه تعمیرات و نگهداری صورت گرفته است روحیه خوب تیم در کنار بحث اشتغال زایی در این واحد نیز به خوبی به چشم میاید . فرایند کاری در این واحد خیلی خوب دنبال می شود.
فرهنگ فیض بخش مدیر نگهداری و تعمیرات نیز اظهار کرد : امکانات خیلی خوبی در این واحد تدارک دیده شده است، مدیریت عامل ایران کیش شخصا مسائل ما را با دقت دنبال می کند و یاریگر ما در تمامی زمینه ها بوده است .
فیض بخش ادامه می دهد : هدف ما این است تا این مکان را به عنوان واحد مستقل برای تعمیرات ثبت کنیم و در زمینه های مختلف از جمله تولید انواع بوردها منابع تغذیه اداپتورها و منابعی که در صنعت پرداخت لازم است قدم های بزرگی برداریم و این محیط همچنان گسترش خواهد یافت.



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید