متن خبر

پژمان نوری:ایران کیش‌ و پارس فرناک،اتفاق‌خوبی‌برای‌ملوان رقم زدند

زمان درج: ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ [۱۶:۲۵:۰۵] - زمان ويرايش: ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ [۱۴:۳۵:۰۱] - بازديد: ۱,۳۷۵

طی تفاهمی سه جانبه باشگاه ملوان بندرانزلی به جمع دارندگان باشگاه هواداری در طرح ایران کیش و پارس فرناک پیوست.

پژمان نوری مدیر عامل باشگاه ملوان بندر انزلی و بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه های پرسپولیس، استقلال وملوان بندرانزلی با اعلام این خبر گفت : امروز از بابت وجود چنین تفاهم نامه ای بسیار خوشحالم با توجه به اینکه یکی از الزامات AFCاین است که باشگاه ها به سمت درآمدزایی حرکت کنند به نظر می رسد این تفاهمنامه حرکت خوبی دراین مسیر است .

وی با بیان اینکه ملوان از هواداران متعصبی در انزلی برخوردار است گفت: ما هوادارانی داریم که همان لحظه ورود به باشگاه درخواست اعلام حساب می کردند تا پولی را به حساب باشگاه بریزند، اما اکنون با این تفاهمنامه باشگاه ملوان می تواند یکسری امکانات و خدمات به  مردم و هوادارانش بدهد و مردم و هواداران نیز کار روزمره شان را با این خدماتی که از طریق بستر ایران کیش و پارس فرناک فراهم شده است انجام دهند و در کنار آن عایداتی نیز نصیب باشگاه می شود.

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت : من فکر می کنم اگر در انزلی خوب عمل کنیم می توانیم موفق شویم . ما واقعا هواداران وفاداری داریم. در خود گیلان هم خیلی از مردم هستند که عاشقانه ما را دوست دارند و با پیوستن به باشگاه و نصب اپلیکیشن ویژه این باشگاه که به زودی رونمایی میشود از امکاناتی که ایران کیش و پارس فرناک فراهم کرده است به نفع خود و باشگاه بهره می گیریم .

نوری افزود:در آغاز هر کاری مشکلاتی است اما ما خوشحالیم که گام اول را با کمک ایران کیش و پارس فرناک برداشتیم و ازاین بابت از هردوی آن ها تشکر میکنم.

وی گفت: باشگاه ها کارهای متعددی درباره درآمد زایی می توانند بکنند اما ظاهرا به صورت عملیاتی این مسیر با این تفاهم نامه فراهم شده است، امیدداریم تا مسیرهای دیگری که بارها شعار آن در کشور از سوی مسئولین نیز داده شده است نیز برای باشگاه ها ایجادشود. 

گفتنی است پس از افتتاح باشگاه وفاداری هواداری سپیدرود رشت و تفاهم نامه سه جانبه  ایران کیش، پارس فرناک و این باشگاه؛ ملوان بندرانزلی طی تفاهنمامه ای سه جانبه  به جمع دومین باشگاه وفاداری هواداری ورزشی فوتبال کشور در طرح مشترک ایران کیش و پارس فرناک پیوست. دراین تفاهمنامه سه جانبه که پیمان طبری مدیر عامل ایران کیش ، پژمان نوری مدیر عامل این باشگاه و وحید بهجتی مدیرعامل پارس فرناک در آن حضور داشتند، ایران کیش و پارس فرناک با راه اندازی باشگاه وفاداری ، که خدمات پرداخت آن از طریق ایران کیش و بخش های غیر پرداختی آن از سوی پارس فرناک فراهم می شود بستری را فراهم نموده اند تا به وسیله آن تعاملات میان هواداران و باشگاه ملوان عملیاتی شود .

ارائه خدمات پرداخت الکترونیک از طریق ابزارهای پذیرش در تمامی بخش های باشگاه ملوان انزلی  و مجموعه های تابعه ، ایجاد باشگاه هواداران و ارائه انواع خدمات به اعضا باشگاه از جمله خریدهای تخفیف دار، خریدهای اختصاصی، تخصیص جوایز و  فعالیت های تبلیغی و تشویقی توسط طرفین به منظور معرفی خدمات موضوع تفاهم نامه، برگزاری جشنواره ها، کمپین ها برای اعضای باشگاه هواداران از جمله سایر مفاد این تفاهمنامه است.

لازم به ذکر است ایران کیش و پارس فرناک در حوزه ورزشی به منظور حفظ تیم های محبوب ورزشی کشور باشگاه ورزشی وفاداری هواداران باشگاه های فرهنگی ورزشی کشور را تاسیس نموده اند و در دومین گام به سراغ باشگاه پرهوادار ملوان بندر انزلی رفتند.




آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید