متن خبر

بلوغ فنی ایران کیش 200 هزار دستگاه پوزراطی زمانی ‌کوتاه احیا کرد

زمان درج: ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ [۱۳:۴۹:۴۳] - زمان ويرايش: ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ [۱۳:۳۴:۳۲] - بازديد: ۱,۴۵۰

حمید رضا شریفیان رئیس هیئت مدیره ایران کیش با اشاره به حکم مدیرعاملی پیمان طبری  گفت: ازجمله اقدامات خیلی خوبی که دردوره سرپرستی ایشان رخ داد، احیای دویست هزار دستگاه پوز بود که  وارد بازارمی شوند، این موضوع نشان دهنده بلوغ فنی ایران کیش است. این شرکت توانست در مدت کوتاهی برنامه نرم افزاری این دستگاه ها را به روز رسانی و بومی کند و این تعداد دستگاه  باردیگر به عرصه بازار بازگردانده خواهدشد.


به گزارش روابط عمومی ایران کیش وی ادامه داد: توسعه فعالیت ها و ابزارهایی که روی اپلیکیشن پات قرارگرفت، یکی از موارد دیگری است که مجموعه ایران کیش نشان داد تا چه اندازه توانمند بوده و می تواند از ظرفیت های موجود دراین زمینه استفاده کند.این مسئله جزو موارد مورد انتظار بانک تجارت و هیئت مدیره ایران کیش بود. امیدواریم این روند ادامه یابدو شاهد موفقیت های بیشتر پات باشیم.

شریفیان گفت : باتوجه به این چندماه، مجموعه بانک و هیئت مدیره شرکت به این جمع بندی رسیدکه بهترین فردی که می تواند مسئولیت مدیر عاملی ایران کیش را داشته باشد شخص آقای طبری است.علاوه بر موفقیت های این چندماهه، از زمانی که ایشان  به عنوان سرپرست ایران کیش انتخاب شد همان روند با ثبات شرکت نیز ادامه پیدا کرد و در گزارش هایی  که در سه ماهه اول برای بورس ارسال وبرای کدال ثبت شد شرکت به بودجه مورد نظرش رسید و EPS  مورد انتظار را هم محقق کرد .

معاون بانک تجارت دراین گفتگو ادامه داد: ایران کیش جزو شرکت های بسیار خوب مجموعه بانک تجارت است، بانک نیز به عنوان یک ابزار جدی، ایران کیش را در کنار خود می بیند فعالیت های این شرکت کمک جدی به بانک خواهد بود.

وی افزود: مدیریت هزینه، ایجاد کانال های‌‌درآمدی جدید، تولید محصولات نوین از جمله مواردی است که به طور جدی ایران کیش به دنبال آن است. بحث آموزش نیروی انسانی را نیز به طور جدی پیگیری می کنیم.



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید