متن خبر

طرح پات پارتی کلید خورد

زمان درج: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ [۱۲:۴۸:۰۵] - زمان ويرايش: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ [۱۵:۵۳:۱۷] - بازديد: ۱,۵۳۱

طرح پات پارتی با هزاران جوایزنقدی و غیر نقدی از هم اکنون کلید خورد.

دراین طرح به تمامی کاربران اپلیکیشن پات به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود. تراکنش بیشتر، امتیاز بیشتر و شانس بیشتر برای حضور دراین قرعه کشی به وجود می آورد.
در طرح پات‌پارتی علاوه بر قرعه کشی و اهدای این جوایز همچنین تمام کسانی که اپلکیشن پات را روی گوشی خود نصب کرده‌اند در زمان های متغیربه صورت پوش-نوتیفیکیشن پیام ارسال می‌شود. 1000 نفر اولی که بعد از رسیدن پیام، اقدام به خرید شارژ، بسته اینترنت، پرداخت قبض یا هر تراکنش غیر از کارت به کارت می‌کنند، برنده 5000 تومان شارژ کیف پول خواهند شد.
برای این برندگان پیام تبریک ارسال و سپس کیف پول (پی‌پات) آن ها در اپلیکیشن پات، 5000 تومان شارژ می‌شود. دراین بخش هیچ قرعه¬کشی صورت نگرفته و همه چیز به سرعت عمل کاربران بستگی دارد.
گفتنی است کیف پول پات با نام پی‌پات در گزینه های پایین صفحه اپلیکیشن پات قرار دارد. کاربران با مبلغ شارژ داخل پی‌پات (کیف پول) می‌توانند شارژ تلفن همراه بخرند، بسته اینترنت تهیه کنند، قبوض خدماتی خود را پرداخت کنند، از پرداخت بارکدی برای خرید استفاده کنند و از هر امکانی که در اپلیکیشن پات قرار داده شده است به غیر از کارت به کارت بهره ببرند.
جایزه شارژ کیف پول فقط به 1000 نفر اولی که بعد از رسیدن پیام، اقدام به انجام تراکنش می‌کنند تعلق می‌گیرد. با توجه به شدت رقابت و تعداد زیاد شرکت کننده ها، باید در اولین لحظات بعد از رسیدن پیام، تراکنش زده شود. اما برای برنده شدن جوایز ویژه طرح پات پارتی باید تراکنش بیشتر و شانس بیشتر برای شرکت در قرعه کشی داشته باشید.
لازم به ذکر است که پی‌پات، همان کیف پول الکترونیکی در اپلیکیشن پات است. این کیف پول مجازی به طرق مختلف می‌تواند شارژ شود و برای هرگونه پرداخت و تراکنش (به غیر از کارت به کارت) مورد استفاده قرار بگیرد.
برای اطلاع از این مسابقه حتما از روشن بودن نوتیفیکیشن اپلیکیشن خود مطمئن شوید.



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید