متن خبر

نشان برترین انتخاب ملی در حوزه نرم افزار به ایران کیش رسید

زمان درج: ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ [۱۱:۳۳:۵۳] - زمان ويرايش: ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ [۱۶:۴۶:۲۰] - بازديد: ۴۳۵

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس : طرح نشان برترین انتخاب ملی منشا برکت است

نشان برترین انتخاب ملی در طراحی و تولید نرم افزارهای تخصصی از سوی دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران، به شرکت کارت اعتباری ایران کیش رسید. طرح انتخاب ملی در صنایع خدمات بانکی برای پنجمین دوره برگزار شد. در این طرح از شرکت های برتر تولیدی و خدماتی  با اهدا " نشان برترین انتخاب ملی " تقدیر به عمل آمد که ایران کیش در بخش نرم افزارهای تخصصی این عنوان را از آن خود کرد.

شهباز حسن پور بیگلری عضو اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی با روابط عمومی ایران کیش در ارتباط با نشان برترین انتخاب ملی گفت : ما دراین طرح همواره جمعی از برترین تولید کنندگان، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی را میشناسیم. کسانی که باید قدردان آن ها باشیم و در دل ها و بعضا گلایه مندی هایشان را بشنویم و به وجود آن ها که علی رغم تمام مشکلات پرقدرت ایستاده اند و برای کشور در عرصه اقتصاد دستاورد می آفرینند قدردانی کنیم من و کمیسیون اقتصادی مجلس تمام قد پشت آن هاهستیم.

ابن نماینده مجلس افزود: طرح نشان برترین انتخاب ملی می تواند در شرایطی که با کاهش واردات محصولات و برندهای خارجی و نیز وجود محصولات بی کیفیت در باراز روبه روهستیم با معرفی برترین و معتبرترین شرکت ها امکان انتخاب صحیح و آگاهانه خدمات و کالا با کیفیت را برای صاحبین صنایع و عموم مصرف کنندگان فراهم آورد. از سویی این اقدام می تواند فرصت تعامل بیشتر را فراهم آورد. چرا که فعالان بخش خصوصی  تنها با تکیه بر توانایی و تبادل تجربیات موفق یکدیگر را در عبور از تحریم ها و استفاده از روش های جایگزین می توانند این دوران را طی کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از سویی این اقدام دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران به طور کلی فرصت تبادل نظر و ایجاد کارگاهای تخصصی را منجر میشود و منشا خیر و برکت است، خیلی از شرکت ها می توانند کالاهایشان را از این طریق  معرفی کنندو به سایر شرکت ها توانمندی های خود را در بحث بومی سازی قطعات نشان داده و در عین حال از تجربیات یکدیگر استفاده می کنند.  قطعا باید به طرح نشان برترین انتخاب ملی با دیده مثبت بنگریم  و این وظیفه ما مسئولین است که مشکلات آن ها را در این شرکت های نمونه را حل کنیم.  



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید