متن خبر

مراسم یادبود مدیرعامل اسبق ایران کیش برگزار شد

زمان درج: ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ [۱۷:۱۶:۵۲] - بازديد: ۱,۲۷۱

مراسم یادبود سید مجید میر کبیری با حضور تنی چند از مدیران و همکاران قدیمی وجدید این شرکت برگزار شد. مجید میر کبیری یکی از بانیان شکل گیری شرکت کارت اعتباری ایران کیش و رشد و توسعه آن به شمار میاید که در سخت ترین شرایط این شرکت را به اوج رساند. میرکبیری بی آنکه پرسنل بدانند حتی از هزینه شخصی برای بقای  این شرکت استفاده کرد.

مدیرعامل اسبق این شرکت  زمانی که تعداد افراد شاغل در آن  به ده نفر نمیرسید و زمانی که ساختمان ایران کیش کوچکتر از یک آپارتمان مسکونی بود رویای برتری را تحقق بخشید . 

در مراسم یادبود کبیری در شرکت کارت اعتباری ایران کیش به تلاش های ارزنده این مدیرعامل فقید اشاره و با چشم های گریان یادش گرامی داشته شد .

همچنین پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش در پیامی به این مناسبت نوشت : " درگذشت جناب آقای سید مجید میرکبیری بزرگوار که پایه های ایران کیش را مستحکم پی ریزی کرده اند موجب تأسف و تأثر گردید، از خداوند منان برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل خواستارم. اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست و غم آن چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند."

خانواده ایران کیش از صمیم قلب این ضایعه را به خانواده میرکبیری تسلیت می گوید .




آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید