متن مقاله

آینده پرداخت دیجیتال چگونه است؟

زمان درج: ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ [۱۳:۵۴:۲۳] - زمان ويرايش: ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ [۱۴:۲۱:۰۹] - بازديد: ۲,۹۱۶

ترجمه – روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش: اقتصاد امروزی با پیچیدگی‌های بسیاری همراه شده، سطح بالایی از اختلاف درآمد وجود دارد، نوسانات درآمدی گسترده است و سرمایه‌گذاری تجاری کمتر از حد مطلوب ارزیابی می شود. این روند با شکست زنجیره تامین جهانی و تورم فزاینده در سراسر جهان تشدید شده است، در نتیجه کسب ‌وکارها با موانع بزرگی برای ایجاد رشد مواجه هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش در این مقاله روندهای پرداخت دیجیتال و آینده آنها را پیش بینی می کنیم.

*کارآمدتر شدن در طول رکود اقتصادی

ویجی گوویندارجان و آنوپ سریواستاوا در مقاله‌ای که توسط هاروارد بیزینس ریویو در ژوئن 2022 منتشر شد، راه‌هایی را گزارش کردند که کسب ‌وکارها می‌توانند به بهترین وجه خود را برای یک اقتصاد در حال کند شدن آماده کنند. رکودها معمولاً کوتاه هستند و به دنبال آن دوره‌های طولانی ثبات اقتصادی و حتی رفاه می‌آیند، بنابراین راه حل این است که از آن طوفان‌ها عبور کرده و بهترین موقعیت را برای جهش پس از رکود داشته باشید. برای نمونه بد نیست نگاهی به مسیریابی سامسونگ در رکود 2008 بیاندازیم. در ابتدا سامسونگ تعداد انگشت شماری از محصولات قوی تر خود را دو برابر کرد، در تحقیق و توسعه (R&D) سرمایه‌گذاری کرد و فناوری درآمدزا ترین دستگاه های خود را بهبود بخشید این راهکارها به سامسونگ کمک کرد تا سرانجام رکود را پشت سر بگذارد. تمرکز سامسونگ و سرمایه‌گذاری روی پیشرفت‌های فناوری در دوران رکود غیرمعمول به نظر می‌رسد، اما راه‌حل برنده برای گذر از دوره های رکود همین است.

بنابراین پیش بینی می کنیم در سال 2023 شرکت ها در فناوری سرمایه گذاری کنند و شیوه های دیجیتالی خود را برای ایجاد کارایی برای کسب و کار خود بهینه کنند. اکنون می‌دانیم که دیجیتالی کردن، یک راه مطمئن برای تضمین رشد و انعطاف‌پذیری است. براد هرشبین و لیزا بی کان در یک مقاله دفتر ملی تحقیقات اقتصادی در سال 2018 یافته‌های خود را منتشر کردند که نشان می‌دهد در دوران رکود اقتصادی که به پایان جنگ جهانی دوم تا رکود سال 2008 بازمی‌گردد، شرکت‌ها بیشترین سرمایه‌گذاری را در توسعه مجموعه فناوری خود انجام دادند. این حرکت به این دلیل است که دیجیتالی کردن نوشدارویی در دوران رکود اقتصادی است. زمانی که از فناوری در عملیات خود بهره کامل می برید، فرصتی برای مدیریت زمان بیشتر، نوآوری بیشتر و خلاقیت بیشتر فراهم می کنید که به نوبه خود به شما امکان می دهد محصولات و خدماتی را تولید کنید که مناسب ترین آنها باشد. تنوع نیازهای آینده مشتریان ، کسب ‌وکارهای انعطاف‌پذیر ایجاد می‌کند.

با توجه به نرخ‌های بهره نوسان، تورم فزاینده و ارزیابی‌های ناخوشایند بازار سهام، جریان سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر در بخش فین‌تک طی هفت ماه گذشته تقریباً متوقف شده است. سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای فین‌تک‌ها به طور کلی در سه ماهه دوم 2022 نسبت به فصل اول، 23 درصد کاهش یافته است. در نتیجه، شرکت‌ها در چند ماه گذشته نسبت به دوره قبل کارگران را با نرخ بسیار بالاتری اخراج کرده‌اند. همانطور که در The Paypers گزارش شده است، در نیمه اول سال 2022، 4189 کارمند فین‌تک در 45 رویداد اخراج شدند. قیمت‌های شرکت‌های فین‌تک در فهرست عمومی در 9 ماه گذشته 70 درصد کاهش یافته است و پیش‌بینی می‌کنیم که شرکت‌های فین‌تک از بین بروند. در ماه های آینده آنچه می تواند با این اخراج ها همراه شود فرصت است. تعدادی از فناوران با استعداد و کارشناسان مالی در حال ورود به بازار کار هستند. موسسات مالی سنتی ممکن است از در دسترس بودن استعدادهای جدید استقبال کنند و به احتمال زیاد، بانک‌ها و فین‌تک‌های بزرگ استعدادهای بیشتری را استخدام کرده و جایگاه خود را گسترش دهند. همچنین شرکت‌های دولتی با جریان‌های درآمدی پایدار برای گسترش حتی بیشتر پیشنهادات خود و توسعه جریان‌های درآمد جدید آماده خواهند شد. همانطور که این تغییر در جذب استعداد رخ می دهد، فناوری ها، محصولات و فرآیندهای جدید تصور و تحقق خواهند یافت.

 

*استارت آپ های فین تک افزایش خواهند یافت

نوآور بودن و توانایی به اشتراک گذاشتن آن نوآوری ها با مخاطبان، نیازمند مهارت متفاوت است. در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست «در داخل اتاق استراتژی»، میائو وانگ، استراتژیست مک‌کینزی، در مورد مزایای متقابل چنین همکاری‌هایی و اینکه چگونه رشد دیجیتالی‌سازی در چند سال گذشته نیاز بیشتری به نوآوری ایجاد کرده است، گزارش داد. این انگیزه به سمت نوآوری ناشی از نیاز به رقابت برای بقا است. به این دلیل است که بسیاری از مهم‌ترین نوآوری‌های امروزی توسط نسل جدیدی از کسب‌وکارها ایجاد می‌شوند که تقریباً کاملاً دیجیتال هستند. این شرکت ها از فناوری برای ارائه محصولات و خدمات جذاب تر استفاده می کنند و چشم انداز رقابتی را به طور چشمگیری تغییر می دهند. وانگ توضیح می‌دهد که تأکید روزافزون بر نوآوری، شرکت‌های فناوری قدیمی و شرکت‌های فناوری‌ای که تازه شروع به ایجاد شراکت کرده‌اند را تشویق می‌کند. همزمان، با شرکت‌های جوان‌تر که با مشکلاتی روبرو هستند، مدیران اجرایی و بنیان‌گذاران تازه وارد صحنه، منفعت بیشتری در همکاری با مؤسسات مستقر نسبت به سال‌های گذشته خواهند برد. شرکت‌های بزرگ و کوچک و شرکت‌های قدیمی و جدید با یکدیگر مشارکت می‌کنند، پروژه‌ها را به اشتراک می‌گذارند در نتیجه ایده‌ها و فناوری‌های جدیدی تولید می‌کنند.

 

*چگونه فناوری‌های نوآورانه، دنیای پرداخت‌ها را تغییر می‌دهند

پیشرفت‌های اخیر در فناوری از شناسه‌های دیجیتال گرفته تا نتفلیکس و آمازون، ابزارهای پوشیدنی و برنامه‌ها همگی هنجارهای ما را در مورد سرعت تراکنش‌ها تغییر داده است. مشتریان و شرکت‌های تجاری همه در تلاش هستند تا روند را تسریع بخشند و تاخیرهای بیهوده را حذف کنند. در نتیجه، شرکت ها به دنبال راه هایی برای تسهیل پرداخت هستند. پیش بینی ما این است که توسعه فناوری کیف پول در یکی دو سال آینده ادامه خواهد یافت و کیف پول های دیجیتال  استقبال بیشتری را شاهد خواهند بود.

چیزی که کیف پول دیجیتال را جالب می کند این است که واقعاً نیاز به استفاده فیزیکی از کارت پول را از بین می برد بنابراین دیگر نیازی نیست تا کارت همراه خود داشته باشید، زیرا در کیف پول دیجیتال شما و در تلفن هوشمندتان ذخیره شده است. هنگامی که شرکت‌ها کیف پول‌های دیجیتال را راه‌اندازی می‌کنند، فرآیندهای کوچک و روزمره سریع‌تر و کارآمدتر می‌شوند که در درازمدت باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

 



آخرین مقالات

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید