متن خبر

گفتگو با برندگان خودرو جشنواره طلایی

زمان درج: ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ [۱۶:۰۵:۰۲] - زمان ويرايش: ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ [۱۶:۱۰:۲۰] - بازديد: ۱,۰۲۳

چند روزی هست که دوبرنده دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶، جایزه ویژه پایانه‌های فروشگاهی بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش در (منطقه آزاد ارس) جشنواره طلایی مشخص شدند. در قرعه کشی مرحله پایانی این جشنواره، اسلام کردی گرگری و میر افضل حسینی برندگان ویژه این جشنواره( دستگاه خودرو پژو206) نام گرفتند.

 *درباره جشنواره طلایی انرژی مثبت داشتم!

اسلام کردی گرگری نزدیک به 20 سال است که شاغل بوده، می گوید هفده سال در جلفا مغازه پوشاک فروشی داشته و در حال در منطقه آزاد ارس تولیدی دارد دوسالی هم هست که از دستگاه های ایران کیش استفاده می کند .

می گوید که از بین 4 دستگاه پوز، 90 درصد تراکنش ها را از طریق دستگاه ایران کیش انجام میدهد.

موضوع کرونا این روزها شاید بیشتر از همه به بازاریان ضربه زده است، او هم از تعطیلی کسب و کارها دلگیر بود و اینکه حتی بخش تولید هم از فروردین ماه تعطیل شدند . کارهای تولیدی امروزش بیشتر برای کسب و کارهایی است که از طریق اینترنت خریدو فروش انجام میدهند.

میگوید چون تولیدی اش شراکتی است احتمال دارد ماشین را بفروشد و مبلغ آن را برای امور تولیدی دنبال کند.

از کردی می پرسیم آیا از جشنواره طلایی ایران کیش اطلاعات داشته پاسخ می دهد: نه تنها اطلاع داشتم بلکه از همان روز اول جشنواره طلایی با انرژی مثبت با آن برخورد کردم و مدام می گفتم که این خودرو برای من است و حتی به همکاران دیگرم که در جشنواره شرکت کرده بودند می گفتم به پژو فکر نکنید که من برنده می شوم.

*خودرو نداشتم

میر افضل حسینی دیگر برنده خودرو جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت هم می گوید شش سال است که در منطقه آزاد ارس مشغول به فعالیت و کار است و پنج سالی هست که از دستگاه ایران کیش استفاده می کند .

حسینی اما می گوید همین یک دستگاه پوز را در فروشگاه بلک استار دارد و نیازی به دستگاه های اضافه ندیده . پشتیبانی ایران کیش در منطقه آزاد ارس و البته ارائه خدمات آن را هم مطلوب میداند و می گوید مشکل رول هم نداشتیم . او نیز با اشاره به اینکه بازار در دوران کرونا بسته شده است می گوید واقعا در چنین شرایطی برنده شدن این جایزه یک هدیه از جانب خداوند بود.

برنده جایزه ویژه جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت در مورد تصمیمش درمورد این خودرو می گوید: من خودرو نداشتم و قطعا می خواهم از آن استفاده کنم و این که دراین اوضاع اقتصادی و قیمت خودروها صاحب پژو شده ام چیزی نیست که به این سادگی ها از آن بگذرم.

در مورد جشنواره طلایی که پرسیدیم بیان می کند: واقعیت این است که توجهی به قرعه کشی نداشته ام. شاید هم باور م نمی شد که قرار است واقعا چنین هدایایی به کسی برسد . که حالا نصیب خود من شده . حالا میفهم که این جایزه ها واقعی است .

حسینی از بابت پشتیبانی دستگاه های ایران کیش راضی است و می گوید تا به امروز هرآنچه که دراین راستا می خواستیم فراهم بوده است .

گفتنی است در آخرین مرحله قرعه کشی جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت در منطقه آزاد ارس ضمن معرفی برندگان خودرو پژو206، 35 کارت هدیه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان و30 کارت هدیه یک میلیون ریالی به خریدارانی که از دستگاه ایران کیش متصل به بانک تجارت استفاده کرده اند اهدا شد. در این مرحله قرعه کشی مسئولین ارشد بانک تجارت و ایران کیش حضور داشتند.

لازم به ذکر است جشنواره طلایی مشترک بانک تجارت و ایران کیش در مراکز تجاری استان های تهران، البرز، هرمزگان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی برگزار می شود. جایزه ویژه این جشنواره اهدای خودرو در مراکز تجاری این استان هاست که در چهارمین و آخرین مرحله به برندگان خوش شانس اهدا خواهدشد.

با احتساب این قرعه کشی تاکنون برندگان ویژه(آخرین مرحله قرعه کشی) تهران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی مشخص شدند.



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید