متن خبر

تمرین باهم بودن در روزاهدای خون

زمان درج: ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ [۱۳:۵۲:۳۳] - زمان ويرايش: ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ [۰۸:۵۸:۲۹] - بازديد: ۱,۷۶۵

خانواده ایران کیش به مناسبت روز اهدای خون و با توجه به ضرورت این موضوع در ایام کرونا برای دومین سال پیاپی در این امر مشارکت کرد.

 علی یوسفی مسئول اکیپ سیار انتقال سازمان خون مستقردر شرکت ایران کیش گفت: علی رغم اینکه سال گذشته به دلیل پیک های شیوع کرونا استقبال مردم نسبت به دوره های قبلی کمتر شده بود اما شاهد استقبال بسیار قابل توجه و دور از انتظار کارمندان این شرکت در اهدای خون بودیم.  خوشبختانه با گذشت زمان، امسال استقبال عموم مردم هم نسبت به سال قبل بیشتر شده است. امروز هم با توجه به تجربه خوب گذشته به ایران کیش آمدیم و امیدواریم بتوانیم با همکاری سازمان انتقال خون و اداره های مختلف باری از دوش بیمارستان ها برداریم و بیمارانی که چشم انتظار دریافت خون هستند حداقل از بابت تامین خون کافی و سالم دچار مشکل نباشند.

وی درباره ضرورت تداوم این حرکت در شرکت ایران کیش گفت: نکته مهمی که سازمان انتقال خون هم باید به آن توجه کند این است که بتواند تعاملش را با شرکت ها و ادارات بیشتر کرده و این مسیر را ادامه دهد.  شرکت ایران کیش در سال گذشته و امسال نشان داد که اهدا کننده های قابل توجهی دارد و این قطعا حرکت مثبتی برای سازمان انتقال خون  است . این تعاملات می تواند مباحث معنوی در جامعه ما را نیز ارتقا دهد.








de \s



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید