متن خبر

PAINTECH مرجعی درنقطه سقوط برای صعود

زمان درج: ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ [۱۹:۵۱:۴۳] - زمان ويرايش: ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ [۱۳:۴۴:۰۹] - بازديد: ۱,۵۹۱

 صادق فرامرزی بنیانگذارPAINTECH ‌گفت : شرکت ها و بیزنس هایی که رشد می کنند و یا در مرحله رشد هستند صاحب زیاددارند! الان هم همینگونه است . ما شرکت و سازمان های مختلفی داریم که درواقع خودشان را پشت استارت آپ های رو به رشد می دانند ولی کافی است که این مرحله رشد تمام شود و مرحله سقوط برسد، درست مثل زندگی مان اینگونه وقت ها کمتر کسی است که پیشمان بنشیندودستمان را بگیرد. اما paintech وانستیتوpaintech قرار است در اینجا کنار آن سقوط کننده بنشیند ما قرار است در نقطه سقوط ایده قرار بگیریم.

مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران خاطرنشان ساخت: در پین تک این نکته مطرح می شود که اکر ما جای آن استارت آپ در نقطه شکست بودیم  چه می کردیم؟ این راهکارها به مرور جمع شوند و می توانند مرجعی شوند تا  اینکه در آینده بدانیم که برای حرکت از سقوط به صعود چه باید کرد؟
وی در اظهاراتی به مناسبت رویداد فیناپ با عنوان Paintech گفت: قرار است ما دردهای استارت آپ ها را بشنویم. در کنار بقیه که شکست خورده اند بنشینیم  و در ادامه موارد را طبقه بندی ومستند کنیم. مطمئنم از داخل همان ها عوامل یپروزی بیرون می آید.
فرامرزی گفت: شرکت های استارت آپ که از آن ها یاد می کنیم شرکت هایی هستند که عموما جوانند، ریسک پذیرند سرعت و جراتشان بالاست و خیلی بهتر از ما شرکت هایی هستتند که سنگین جلو می روند اما اشتباهات این شرکت ها  نیز بالاست .

 

*مالکیت paintech  برای هیچ شرکتی نیست
فرامرزی با بیان اینکه  مفهوم PAINTECH به معنای درد فناوری را با الهام از سیب معروف  استیو جابز که گاز زده شده است گرفته ، گفت: من تعریفی از آن سیب استیو جابز دارم آن را به همان هبوط و آمدن انسان از بهشت به زمین تعبیر می کنم. زمانی که دانستن،  آرامش بهشت را به دردهای زمینی تبدیل کرد. ما این سیب دانایی را گاز زدیم و اکنون باید در جزیره ای که فرود آمدیم  دست و پا بزنیم و جلو برویم.
وی گفت : مالکیت PAINTECH  برای هیچ شرکتی نیست در واقع این واژه مفهومی است تا همیشه بتوانیم از آن استفاده کنیم. در حال حاضر در شرکت ایران کیش یک بخش ویژه دراین ارتباط با عنوان انستیتو پین تک راه اندازی شده است و دوستانی که در چارچوب اهداف pAINTECHمی گنجند، می توانند حضور بیابند. در این جا می توانیم تا جایی که می شود به استارت آپ ها کمک کنیم.
مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش ادامه داد: آن شرکت استارت آپی که می گوید من مشکل مالی پیدا کردم و شکست خوردم معلوم است که بیزینس مدل نمیدانسته است و تنها بیزینس پلن را در نظر گرفته است . وقتی شما بیزینس پلن دارید اما بیزنس مدل ندارید نمی توانید کاری انجام دهید دراینگونه مواقع شاید ماواستارت آپی ها بتوانیم در کنار هم قرار بگیریم و با همدیگر بلند شویم. قرار نیست ما کسی را از زمین بلند کنیم قرار است بایکدیگر بلند شویم و فرصت های از دست رفته را دوباره احیا کنیم.
بنیانگذار پین تک ادامه داد : پین تک لزوما سرمایه گذاری نیست. پین تک در نقطه سقوط ایده می نشیند آنجا قرار می گیرد و آنجا قرار است که نقش خودش را بازی کند. فراوان می بینیم سمینارهایی که افراد از عوامل پیروزی خودشان صحبت می کنند پین تک جایی است  که در رابطه با شکست حرف می زنیم. اما قرار نیست درباره آن حسرت بخوریم بلکه می خواهیم از این مرحله عبور کنیم .
فرامرزی اظهار کرد: پین تک محدود به انستیتو paintech ایران کیش نیست، دلم می خواهد تا آن را بزرگ کنیم. چون به نظرم این بحث نقطه مغفول کسب و کارهاست هر صعودی سقوطی هم دارد ما قرار است استارت آپ هارا در نقطه سقوط هول دهیم تا دوباره به قله برسند بنابراین ما باید بشنویم دردهای فناوری را و دست از فقط دل سوزاندن های بی عمل دست برداریم .
وی گفت: امیدوارم که این مفهوم یکبارهم از ایران ما در جایی ثبت شود و روزی همه جا از فواید پین تک سخن بگوییم و افتخار آن برای همه باشد.

*آمادگی کامل داریم
احمد هادی پور مدیرانستیتو paintech نیز دررویداد فیناپ گفت :انستیتو paintechاز دو ماه پیش در ایران کیش راه اندازی شد تا بتواند بسته های کارا برای ایده هایی که درسرازیری قرار گرفتند ارائه دهد. می خواهیم با فراهم کردن زیر ساخت ها مختلف همراه با استارت آپ ها رشد کنیم
وی اظهار کرد: انستیتو paintech درحوزه های مختلف و با تامین زیر ساختهای متنوع آمادگی همکاری و مشارکت در راستای ارتقای استارت آپ ها و فینتکها را داراست.

علیرضا هوشمند هم بنیانگذار رویداد فیناپ 





در هفتمین رویداد فیناپ صاحبان استارت آپ هایی که تجربه شکست در کار خود داشتند به بیان عوامل شکست خود پرداختند. 



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید