متن خبر

افزایش سود خالص ایران کیش در دوره سه ماه (تیر تا شهریور 1402)

زمان درج: ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ [۱۴:۱۶:۵۲] - زمان ويرايش: ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ [۱۵:۲۲:۲۰] - بازديد: ۴۶۱

ایران کیش با جبران زیان شش ماهه، در صورت های مالی 9 ماهه اخیر (دی 1401 تا شهریور 1402) از مرز سود اوری مورد انتظار فراتر رفته  و پیش بینی می شود در پایان آذر 1402 به سودی بیش از سال گذشته دسترسی پیدا کند.

اجرای طرح ها، پروژه های جدید و کسب و کارهای نوین در راستای فعالیت های شرکت از عوامل رشد مالی ایران کیش در این دوره مالی محسوب میشود به طوریکه توسعه سامانه های اعتباری ایران کیش در سال جدید و همچنین همکاری  پلتفرم های اعتباری شرکت با چند مجموعه بزرگ مالی، عملیاتی و منجربه ایجاد سود در برآورد های شرکت شده است . ورود به بازار محصولات الکترونیکی و موبایل و همچنین محصولات کشاورزی دراین حوزه مورد استقبال کاربران قرار گرفت و مجموعه های تحت پوشش این پلتفرم و سامانه های اعتباری در حال گسترش هستند.

یکی از این سامانه های اعتباری ایران کیش و بانک تجارت مشخصا" تی بی پلاس" است که ، دو بستر (سامانه ) طلای سرخ و تکنولایف را به طور ویژه تحت پوشش قرار داده است. 

از سوی دیگر علاوه بر اقدامات صورت گرفته در راستای پایانه های اندرویدی ایران کیش  و به عمل رساندن پروژه های کلان اقتصادی،  افزایش قابل توجه و رشد چشمگیر تراکنش های ایران کیش در درگاه پرداخت اینترنتی این شرکت  که در بولتن اخیر شاپرک نیز بدان اشاره شده است یکی دیگر از عوامل رشد سود آوری ایران کیش  در ماه های اخیر محسوب میشود.

افزایش قرار دادها ، فروش محصولات به بانک های متنوع ، آغاز عملیاتی شدن پلتفرمهایی که در حوزه نرم افزاری ایجاد شده است باعث ایجاد جهش و تبدیل زیان سابق به سود ایران کیش طی ماه های اخیر شده و پیش بینی می شود با توجه به این قرار دادها و  مسیرهای جدیدی درآمدی با همکاری بانک ها، رشد سود آوری این شرکت تداوم داشته باشد و بیش از پیش بینی های موجود در بودجه باشد.



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید