متن خبر

ایران کیش در لردگان مدرسه می سازد

زمان درج: ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ [۱۰:۱۰:۱۲] - زمان ويرايش: ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ [۱۱:۳۶:۲۱] - بازديد: ۳,۲۳۸

تفاهم نامه مشارکت در ساخت یک مدرسه در روستای دره شیر در حوالی لردگان چهار محال وبختیاری میان ایران کیش و سازمان نوسازی مدارس امضا شد.

با همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور و ایران کیش کلید مشارکت در ساخت مدرسه و  طرح خشت روی خشت این روستا  زده شد.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش در نشست مشترک پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش و محمد قورچی بیگی مدیر کل توسعه مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیرعامل ایران کیش با بیان اینکه این شرکت خوشحال است تا اینبار در عرصه مسئولیت های اجتماعی گامی درراه مشارکت در مدرسه سازی برداشته است و ضمن ابراز خرسندی ازاینکه مبلغی دراین راستا از سوی ایران کیش اختصاص داده شده است گفت : ما علاوه براین، شبکه ای وسیع از مخاطبان چه در بحث پذیرندگان و چه اپلیکیشن خود در سراسر کشور داریم که از آن طریق می توانیم هم در راستای اطلاع رسانی در عرصه مدرسه سازی گام برداریم و هم اینکه با برگزاری کمپین هایی، مشارکت مردم را در این کار دوچندان کنیم .

مدیر کل توسعه مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور نیز با بیان اینکه 20 درصد مدارس کشور نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند گفت : با توجه به این موضوع نیاز به صد هزار کلاس درس جدید برای ساخت یا بازسازی داریم که عدد بالایی است و مطمئنا با اعتبارات دولتی این مشکل  حل نخواهد شد ازهمین روست که در چنین شرایطی اهمیت مجموعه های غیر دولتی در امر مشارکت در مدرسه سازی بسیار پررنگ می شود و ارزش اقدام ایران کیش بیش از پیش به چشم میاید .

قورچی بیگی با اشاره به اینکه هرچند پیش از این مجموعه  بانک ها در امر مدرسه سازی مشارکت داشته اند اما حضور شرکت هایی با ماهیت شرکت ایران کیش که به عنوان یک شرکت پرداخت به صورت مستقل دست به این کار بزند بی سابقه است گفت : ما استان هایی در کشور داریم که میانگین مدارسشان از میانگین کشوری پایین تراست، استان هایی مانند البرز، تهران، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، بخش هایی از هرمزگان از جمله این استان ها هستند. اما نکته دراینجاست که مردم بیشتر راجع به محرومیت های سیستان و بلوچستان شنیده اند و در مورد فضاهای صعب العبور و وضعیت مدارس و مشکلات آموزشی در جایی مانند چهار محال و بختیاری آگاهی کمتری دارند. از همین روست که باید حرکت ایران کیش درمدرسه سازی دراین استان را بیش از پیش ارج بنهیم .

قورچی بیگی افزود: آنچه دراین میان در همکاری با ایران کیش قابل توجه می کند ظرفیت های چنین شرکت هایی برای اطلاع رسانی و ترغیب مردم در انجام تراکنش ها به سود مدرسه سازی است .



آخرین اخبار

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید